uppe med tuppen. typ.

ja, jag kanske sa igår att jag bara skulle dricka tre öl. men det gjorde jag inte. vi hade så trevligt på fredagspuben på medieskolan, och kunde bestämt inte strunta i att gå på den där branschfesten på elverket. där träffade vi en hel del trevligt folk, bland annat johan från otw som jag jobbar mer på kattis & company. dessutom serverades det sköna beats från musse hasselvall och haben berhe. uppträdandet med teron beal var grymt, och hela stället sjöng med i "dance at my funeral, would you dance".

att jag lyckades ta mig till östermalms torg mitt i natten berodde på lisa, som fick guida mig via telefon. hon med flera drog vidare till solidaritet, men jag drog hem. rätt skönt idag, med tanke på att jag har massor att göra.

dagens bilder från igår:
fredagspub is the shit.

snacks till öl uppskattas.

snygga klasskamrater.

snacks skall hållas med stil.

teron beal. kan inte credda denna kille nog.

"could you break my fall tonight"



comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0