excuse of shortage.

ledsen för att det inte blir så många inlägg om dagen. men just nu är det verkligen fullt upp i skolan, och inte minst lockar vädret till annat än häng framför datorn. men! jag har stora, fina nyheter. det är nu, på det bestämdaste bestämt att jag i sommar skall göra min praktik på allsång på skansen! detta är helt galet, och jag kan knappt fatta det själv. exakt vad mina arbetsuppgifter kommer att bli får vi se, men jag kommer säkert att jobba mycket med webben och inslagen där. dessutom kommer jag (passande nog) på något sätt att ansvara lite för deras publikationer på olika sociala medier. var på möte i eftermiddags, och blev väldigt peppad. inte minst efter att ha fått smygkika på de gäster som eventuellt kommer att dyka upp. så stay tuned, hörrni, för det kommer bli mycket allsång på bloggen framöver! nu, kvällsmat.


bilden är lånad härifrån.

comments
Postat av: elsa

Meeen vad bra du är, roligt! Grattis!!

2010-04-14 @ 12:18:44
URL: http://elsas.webblogg.se/
Postat av: bonnie

grattis, fan vad kul ;D

kommer håkan kommer jag, haha!

2010-04-14 @ 17:03:53

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0