give me a break.

jag skojar inte när jag skriver att i stort sett halva klassen droppade av från encore lektionen vid lunch. vi som var kvar, droppade alla, med stak ironisk ton, völjande kommentar vid lektionens slut: "visst är det så himla spännande att man verkligen längtar tills imorgon?!". jo men visst. imorgon kör vi igen. mera format med allas vår format-harry. frågan är om vi verkligen kommer att lära oss programet, eller om vi bara kommer att bli ännu mer förvirrade. i vilket fall som helst är det brutal rea på h&m. jag orkade dock inte med att rota, men kom hem med en t-shist jag tänkte göra om till ett linne. om moah bara har tid att släppa böckerna en sekund och kan visa mig hur symaskinen fungerar... men först, bästa mellanmålet: grönt te med hallon och yoghurt med corn flakes och hasselnötter. mums.


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0