i like men.

idag har vi haft photoshop hela dagen. mycket lärorokt och roligt. speciellt med tanke på att vi jobbar med manliga modeller. medans andra ändrar färg på kalsongerna, ändrar jag storleken på både ett och annat. jag är så uppenbar. men jag måste få lov att leka med tanken med tanke på att mitt liv inte är speciellt välkryddat med just det varan. även om man på medieinstitutet på tulegatan kan spotta en hel del fina män. skall hållas i åtanke nästa fredagspub. nu blir det snart fika med två utav mina favoritblondiner.


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0