three little birds.

när jag kom hem inatt, si sådär halv två, hörde jag fåglarna kvittra. jag blev skitförbannad. jag ville skrika åt dem att "vänta lite nu här va, jag är inte redo! ni får vänta!". nu kvittrar de igen, solen skiner och jag är snor trött. vaknade halv tre av ett förvirrat samtal, och somnade sedan om för att få mina sista fyra timmars sömn. jag är alltså inte riktigt pigg och vaken, och inte alls sugen på att masa mig till skolan om en kvart. jag behöver piggas upp.


lägger upp julias fina kärleksförklaring och hoppas att den ska få mig att komma igång.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0