i'm gonna get there. i am.

när jag satte upp håret precis fick jag det bekräftat. mina biceps är inte vad de en gång varit. sommar, öl och cigaretter har gjort sitt. folk tjatar om att man ska bli fit för beach vilket årtal det nu är, men jag ska nu satsa på att bli fit för dansbandskampen 2010. hell yeah. det spritter i benen, jag funderar starkt på att köpa ett par nike+ skor i morgon och en ipod nano (helst billig och begagnad dock) enbart för att kunna vara med och ta stockholm. gäng söder om söder, jag hoppas ni är med mig. redan nu ger jag mig ut på gatorna för att härda mina knän mot asfalt.

bli pepp med bästa pepplåten.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0