inception.

det blev inget debaser igår. inget f12 eller landet heller för den delen. istället bjöd moah mig, henrik och langen på middag. italienska färsbiffat med morotstzaziki. så sjukt gott. efter det däste vi i soffan och kollade på cocktail, en film jag inte riktigt gillade så mycket jag hoppats på. sen är tom cruise så kort. därför bokade vi biljetter till inception och skall se den ikväll. det tog en kvart innan vi enades om att för att alla ska bli nöjda måste vi sitta på olika platser. moah och henrik bredvid varandra på rad fyra, langen och jag på rad tolv. bio är iallafall ingen gemenskapsgrej.

bild lånad härifrån.


did not go out last night, stayed in with moah and a couple of friends. some nights you just have to listen to the signals your body is sending. my body was screaming: "go to bed for f-sake!". tonight we're gonna go see inception. i'm so looking forward to it! but first, work, work, work.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0