maybe malmoe.

hemma från bion. ja jag grät. jo den var fin. visst det var vi och typ femton till i biosalongen. men visst skrattade vi och tyckte att det hela var en trevlig upplevelse. toy story 3 borde alltså ses. imorgon funderar jag på att åka ner till malmö. har ju inte träffat klara på evigheter. så så får det bli. men nu ska jag se true blood. snart är tredje säsongen slut. och dexter är i stockholm. vad ska det bli av mig då?

såhär snygga var jag och julia på gårdagens kräftskiva. ohh snap!

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0