put me down.

regn, regn och mera regn. det är så tråkigt när folk låter sig påverkas av vädret på ett så negativt sett. och med tanke på hur illa helena trus skriver måste det regnat in på henne inatt så att hon blev sådär sur. i vilket fall som helst har jag och mina fina kollegor intagit en god lunch, och msuttar nu på en varm kopp kaffe till våra muffins. som jag bakat. jag är poppis idag. ikväll blir det dj-set med junior boys på dabaser. eller blir det? skulle nog må rätt bra av att bara ligga hemma och kolla på film...




it's raining in stockholm. cold, boring rain. thank god for coffe and muffins. and junior boys. maight attend to their dj-set at debaser tonight. or not. staying in watching a movie sounds very good to me too.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0