reading.

läsdags. har diskar, plockat undan och burit ner tvätten till tvättstugan. klockan sju ska maten vara färdig och efter det skall det kollas på sex and the city 2. jag har ju inte sett den. och jag antar att jag bara måste göra det. nu. snabbt. så att smärtan blir så kortvarig som möjligt. men innan dess skall det läsas bok. erlend loe skriver så mycket bra saker. saker som jag verkligen kan känna igen mig i. favoritcitatet hittils, efter att ha läst knappt halva boken:

"jag tror på detta med att värdera människor utifrån deras framtoning. min erfarenhet är att det är långt mer användbart och ändamålsenligt att döma en hund efter håren än man lärt mig. det är en undervärderad praxis."



time to do some reading. i've done the dishes, sorted the place out so it looks nice and tidy, and soon i'm gonna do my washing. but first, i'm gonna read for a while. and then cook some dinner for moah, and after that watch sex and the city 2. since i haven't seen it, and have very low expectations, watching it today might be a good plan. i'm tired, hung over and probably easily amused.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0