too fast to be afraid.

för att inte bli våldtagen sprang jag fram och tillbaka, omkring och på, runt och över fotbollsplanen i gubbängen. mitt på ljusa dagen är det enformigt och trist, men på natten är det hur skoj som helst. skrämde livet ur såväl kaniner och hundrastare, som tonårsgäng och säkert en och annan våltäktsman. ser fram emot pusha mig själv lite hårdare, för varje dag. fram tills 1 september tycker jag att ni skal stödja min fond genom att helt enkelt ge mig pengar så att jag kan köpa utrustning för att plocka så många gator som möjligt. cash in hand. tack och bock.



due to the safety precautions needed not to get raped, i'm smart enough to run back and forth, across and round the soccer field next to me. in daylight, it's boring. at night, it's fun. scared the hell out of a bunch of rabbits, people walking their dogs and maybe even one or two rapists. i'm so looking forward in pushing myself a little bit harder, for every day. as i say in swedish, pepp!

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0