happy good looking new year.

ja nu skulle man kanske kunna tro att jag önskat mig en snygg man i julklapp, insett osannolikheten i denna önskan (frågade till exempel far min för någon vecka sedan om han kunde ta med sig lite serranoskinka och en snygg spanjor hem från spanien och fick ett nekande svar på detta) och istället gått och köpt mig en på internet. så är inte fallet. det är alltså inte mannen på bilden jag köpt utan tröjan. på asos. ska nämligen fira nyår i kläppen med goda vänner. och med tanke på att jag inte åkt bräda på 9 år förbereder jag mig istället för en massa after-ski och satsar på att vara snyggast på fjället.


comments
Postat av: Anja

Wow snygg...tröjan alltså. Men attans vad kul det måste vara att åka bräda. Jag lärde mig aldrig det, även om jag hade velat. Jag åker långboard i stället, det är ngt med det här med att sitta fast...man kan inte bara hoppa av lixom. Å andra sidan så är inte after ski fy skam heller!

2010-12-09 @ 11:36:56
URL: http://anjasstockholm.blogg.se/
Postat av: Ellie

GILLA!!!!!!

2010-12-09 @ 12:42:56

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0