sing for me.

heldag i skolan med en snabb avstickare till kostymförråd och lunch på svt. hej och hå, som gunilla hade sagt. nu hemma en snabbis innan det är dags för opera med bästa kombon per. äntligen ska jag få höra honom sjunga på scen, och inte bara i duschen! i morgon är det final av dansbandskampen. jag är nervös. vad ska jag ha på mig. jag dör. men som sagt, hej och hå. nu kör vi! pang på bara! har ju trots allt kittat upp mig med sensodyne tandkräm, näsinhalator för att bli av med nästäppan och salivstimulerande tabletter för att bli av med muntorrheten. det ni!




comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0