break a leg.

dagens äntligen: jag har äntligen fått ta in min jobbklocka så att den sitter snyggt på handleden och inte kasar av.
dagens finaste: de fyra alla hjärtans dag kort jag fått. mys mys.
dagens erkännande: jag har idag sett sju människor nästan trilla. sådär jättenära var det, alla sju gångerna. helt ärligt önskar jag att någon utav dem gjort det.
dagens pepp mat: per och tomas har lagat tacos och jag fick massor.
dagens pepp aktivitet: spelar street fighter 4 med per och tomas.
dagens pepp musik: inför kvällens jobb på sturekompagniet och hell's kitchen peppar jag igång med afi - this celluloid dream.


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0