dial my number.

suck. dethär med kommunikation kan vara väldigt svårt ibland. speciellt när man som jag inte är en person som sysslar med varken tålamod eller lågtliggande. därför spatserar jag runt i lägenheten och pysslar med småsaker. och lyssnar på musik, såklart. när spotify så envist gjort reklam för hot chips nya album känner jag att jag måste lyssna på det, när det äntligen blivit tillgängligt för oss icke-premium-användare. helt ärligt, är jag inte helt övertygad om att det är så bra som det påstås. eller i vilket fall som helst kommer jag med stor sannolikhet lyssna igenom albumet en gång, lyssna på låten "one life stand" ytterligare en gång och sedan konstatera att den enda låt med hot chip jag någonsin gillat och kommer att gilla är "ready for the floor". tråkigt men sant.


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0