heal me.

jag dör av svett, blötsnö, tunga kassar, sena nätter, kalla fötter och galen dans dans dans. det blev en del handklappning och tjoande under dirty souths spelning och det var fantastiskt kul att se så mycket folk röjja på ambassadeur. jag och sophia hade grymt kul, och när klockan var tre rang det i öronen och jag hade världens fetaste leende på läpparna. men i kön till hell's kitchen gjorde sig hungern påmind, och jag var tvungen att äta två cheesburgare. allt för att klara en halvtimme på spybar. en cola med is blev det, sen taxi hem. däckade och vaknade två. med halsont och huvudvärk. fantastiskt att känna sig bakis trots att man inte druckit. efter en varm macka med mozzarella och kaffe på mellqvists blev jag dock människa igen och kunde genomföra de ärenden jag behövde innan hemfärd. nu ska jag dö lite i väntan på moa. hur har er helg varit so far?


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0