i said i'd rather be with your friends mate,cuz they are much fitter.

jag behöver en bitch slap. så att jag slutar åka mot skarpnäck och glömma hoppa av i skärmarbrink. två dagar i rad har jag behövt vända i kärrtorp. suck. jaja, nu är jag iallafall hemma hos per och väntar på att lasagnen han och tomas slängt ihop ska bli klar. om en timme åker jag mot stan igen, för att jobba på handlarn' nere på hötorget, och halv tolv springer jag vidare till sturekompagniet. pepp, pepp och så mera pepp på det! lyssnar såklart på grym musik under tiden lite ny ögonskugga åker på...

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0