i'm gonna go mad and crazy and start talking to myself. and trees.

det är så mycket som rör sig i min skalle att den nästan sprängs. det är så mycket som ska fixas och donas. det är så mycket som jag önskar var klart, kirrat, fixat, checkat, bockat och high fiveat. men nu ska jag istället åka hem och försöka få i mig lite mat. per och tomas lagar. som vanligt. jag hoppas att jag tar mig ur detta inferno levande, utan att ha blivit galen eller, som sigrid, börjat prata med sig själv. eller träden.


pour julia et emma. je t'aime.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0