my name is ture sventon.

semla (uttalas "sämlär" i plural"). egentligen ingen favorit hos mig, men idag gjorde vi egna. jag, therese och lovisa struntade alltså i fotbollen, och hängde istället lite på stan. sedan åkte vi inom daglivs på vägen hem till therese, och inhandlade grejer till att göra egna semlor. de blev djävulskt goda, och jag ser fram emot bränna bort dem på löpbandet imorgon. men först ser jag fram emot att dega lite med den i magen på soffan en stund. thelma & louise står på schemat. helt okej läxa kan jag tycka...


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0