nackered.

trött. en riktigt bra start på jobbet som värdinna blev det. jag och söta denise körde på så gott det gick på le bon palais, där klientelen var blandad med oerhört trevlig. efter det blev det en kort visit på collage restaurangen. kom dock hem utan det jag åkte dit för att plocka upp, men det gör la inget. det var trevligt i vilket fall som helst att få hälsa på lite ansikten jag inte sett på ett tag. nu är jag dock äntligen hemma. bästa kombon per och bästa kombons kompis hade lagat tortillas som fyllekäk och jag fick såklart smaka. guld värt. imorgon blir det jobb i butik på söder, spännande...


bilder på våra grymt snygga outfits kommer snart. ni kommer häpna. jag är hooked.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0