please don't break it.

busy busy. det märks att man har fullt upp när blogginläggen sinar. jag uttryckte min ångest för sophia och hon frågade om jag kände det lite som att "jag skriver alltså finns jag". jag vill påstå att så är fallet och att man skulle kunna se det som att jag lider av en ny folksjukdom. bloggångest. som tur är sitter jag alltså här hemma hos sophia som låter mig stilla den. det var även tur att jag fick komma hem till sophia, för jag har tränat och hon har lagat mat. det skar sig dock mellan oss något när hon bröt pastan, och jag brast ut i ett skärrat "neheeej!". men smakar maten bra, kan jag nog komma över det.

comments
Postat av: Per

haha där ser du!!! du är den som är konstig. pasta SKA brytas! =)

2010-02-08 @ 23:03:19

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0