seventeen minutes.

jag gick för att hämta min torra tvätt. killen med porslinsfasaderna hade överhört mitt tidigare telefonsamtal med sophia och frågade "jobbar du på ambassadeur?!". efter det var samtalet igång. eller ja, hans samtal. det varade i 17 minuter. jag svarade mest på frågor och fick honom att hålla med om att tjejtaxa hos taxibolag inte kan räknas som diskriminerande. sedan berättade han om sin tid på ungdomsanstalten i lund och hur han rymde därifrån. mysig kille, detdär. han hade iallafall snygga lakan.

nu ska jag sova för om jag inte får sova oredntligt inatt kommer jag att dö.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0