since i've got a thing for good looking basterds.

paus. pausar snabbt hemma med en gaffel i hand, en handuk i hår och en sjungandes kombo bredvid mig. lagom stressad, paus alltså. efter ännu en dag med grymma filmer, blev det ännu ett spontant besök på gymmet. denna gången blev det dock tre kilometer på löpbandet och sedan ett stenhårt och intensivt axel, rygg, bicep och tricep pass. jag är nöjd. passar bra att inte varva ner för mycket. ikväll är det nämligen dags för första arbetspasset på nya jobbet. jag och en annan tjej från creative skall jobba på le bon palais, vid norra bantorget. jag är lite smått nervös, men samtidigt sjukt taggad. pepp, pepp, pepp!



primal scream - exterminator (massive attack remix)

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0