slurp.

jag kanske kommer att dregla lite i soffan. dels för att jag dricker kaffe och äter maltesers (min inget-socker-mitt-i-veckan-grej har lagts på hyllan), men mest för att jag ska kolla på nya beckfilmen. jag ska alltså absolut inte kolla på os. men jag ska absolut gå och lägga mig efter det. men jag tänker absolut dela med mig utav en ny favoritlåt innan jag sätter igång filmen.


the low anthem - charlie darwin. albumet finns på soptify. klicka på bilden för att lyssna på hela albumet där.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0