suck up.

snart sovdags. men först tänker jag stolt visa upp denna fantastiska gåva vi skall ge vår lärare som fyller 50. idag köpte jag: en flaska laphroaig, två mörk choklad kakor och en ask belgisk choklad. inte nog med det lyckades jag slå in en bit kartong i tidningspapper, rota fram lite cellophan och även lite guldsnöre. et voilá, this is how you get straight a's... nej men skämt å sido är det klart han ska ha paket på sin födelsedag. och med tanke på vilken guldklass vi är snålar vi inte. men på tal om suck up's lyckades samma lärare igår säga saker som: "suga av sig" istället för "suga i sig" och en sak till jag inte kan komma ihåg, men som hade med sex att göra. felsägningar som har med sex att göra tycker vi är roligt, och fnittrar som om vi vore en lågstadieklass.


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0