leave the light on.

jag har världens bästa kombo. vaknade i morse, något stressad, och såg denna söta lilla lapp ligga på köksbänken. fick med mig två mackor på tunnelbanan och log när jag åt dem. vi har det bra, per och jag. vi skriver lappar, lämnar lampor tända om vi vet att någon skall komma hem sent, fixar kaffe och annat snällt. en ganska taskig start på dagen förvandlades alltså till en väldigt bra start, och jag sitter i skolan full med positiv energi. idag kommer att bli en härlig dag.


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0