you don't have to buy me flowers.

nope, för jag köper blommor till mig själv. fick riktiga vårkänslor av tulpanerna på affären och var bara tvungen att köpa ett gäng. nu står de fint på köksbordet och får både mig och per att le. jag ler mot våren, som jag vet är på väg, och drar igång lite lugn och fin musik för att göra mig ännu mer beredd. beredd på riktiga vårkänslor och att fräknarna snart skall få krypa fram på näsan. men först sjusova för att få ordning på sömnen.


lately with this state i'm in i can't help myself but spin.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0