addict.

jag är så beroende av socker. seriöst jätte beroende. därför har jag idag både mensvärk och magknip. magknip för att jag ätit så mycket godis, bullar och annat (skit)gott. usch. jag mår illa. jag kan inte fortsätta såhär. jag gör det därför offentligt: emelie bodil elisabet får numera enbart äta sötsaker en dag i veckan. precis samma regel jag satt upp gällande cigaretter. så ser ni mig försöka tillfredsställa mitt sockerbehov med godis eller något annat så slå mig. och påminn mig om att det kommer göra mig fet vid 40, få mina blodkärl att proppas igen och göra att jag dör i förtid. gross. real gross. nu ska jag skaka av mig den sockerkick jag dragit på mig till veckans playlist, med låtar jag lyssnat sönder de senaste dagarna. samtidigt som jag diskar. för övrigt gick det bra på jobbet. såklart.



comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0