come a little closer.

sovdags. sovdags efter en mycket bra dag och en mycket skön kväll. det är väldigt skönt att somna kvällar som denna. det tar inte alls emot att lägga huvudet mot kudden, blunda och låta john blund göra sitt. det som tar emot är att ta på sig tjocka vinterjackan och inte inget alls. eller iallafall inte bara jeans och fina skjortan. som jag kunde göra den där blåsiga dagen i augusti när solen då och då letade sig fram mellan molnen och strålade på min fräkniga näsa. jag saknar sommaren. jag saknar mina fräknar.


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0