do you think i look fat? then you should see my boyfriend's wallet.

nu ger jag upp guldbaggegalan. jag kommer få skit för att jag sagt detta, men jag tycker inte att det var så himla roligt faktiskt. istället ger jag mig, som jag lovat mig själv, i kast med eternal sunshine of the spotless mind. för övrigt har jag några dagens att klara av:

dagens blogg: alla borde kolla in min kära vän julias blogg. hon är i mexico, och där händer det grejer.
dagens tack: till lisa som sydde upp min klänning i helgen. stort tack!
dagens pepp: till mig och amanda. imorgon fortsätter vi med redigeringen, pepp på det!

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0