dry feet.

sovmorgon. för första gången på löjligt många dagar ställde jag inte mitt alarm på en tid innan 07.00. för första gången på länge sov jag till nio. känns oerhört lyxigt, och oerhört bra. nu skall jag till gymmet en runda innan det är dags för drama lektion klockan ett. en väldigt viktig lektion, tydligen. och obligatorisk. och jätteviktig och alla måste vara där. det var iallafall vad det stod i mailet. jag tolkar det som att jag får pyssla med mina fotoalbum senare ikväll...

nya bootsen åker på. skit samma att de bara kommer hålla en säsong. skit samma att de är från skopunkten. de läcker iallafall inte in.


comments
Postat av: THOMSEN GOES STOCKHOLM!

hahaha jag visste inte att den var därifrån! Fan va ball, jag har bara fått den :)



trodde den kosta över 7000... haha

2010-01-19 @ 10:42:11
URL: http://thomsen.blogg.se/
Postat av: Linn

Jag har likadana! Men svarta och lite högre...De har hållit i snart en månad men är inte lika vackra längre..haha

2010-01-19 @ 19:39:17
URL: http://tingelinglinn.blogg.se/
Postat av: emelie

sophie: haha, jag älskar att du inte visste det, huuuur kul som helst, haha!



linn: åh, då vet jag vilka du menar! får hoppas att snön töar snabbt :)

2010-01-19 @ 20:09:40
URL: http://emeliebodilelisabet.blogg.se/
Postat av: julia..

ha! suckers! Jag går i flippflopps

2010-01-20 @ 05:32:30

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0