farsta fever.

nu har mina dokumentärpojkar lämnat mig igen. vi kom fram till ganska mycket. eller ja, mest att jag skall göra färdigt power pointen, fixa allt skriftligt material och så skall de fixa det rörliga materialet. ganska fair, kan jag tycka. innan jag sätter igång med det, skall jag till farsta och shoppa inför morgondagens inspelning av kattis&company. medans jag gör mig klar lyssnar jag på ok go - of the blue color of the sky. de har ett lite annorlunda sound nu, jämför när jag lyssnade mycket på here it goes again, men jag gillar det ändå.


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0