i like.

snart sovdags. som vanligt var det några måsten och "jag ska bara" som var tvungna att klaras av. dessutom låg hela säsongen av glee så fint på skrivbordet, att jag laddat avsnitt åtta i vlc. ska se halva. kanske hela. i vilket fall som helst har jag kommit på tre saker jag gillar extra mycket just nu:

...att vårt vatten i kranen är så himla kallt. vi snackar brain freeze.
...att man kan köpa två wasa sandwich för femton kronor på 7-eleven.
...att det är två födelsedagar på gång i helgen and i'm bringing the cake!

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0