i want to fuck guy ritchie.

seriöst. jag är lycklig. daniel är lycklig. vi satt bredvid varandra, kusinen och jag alltså, och njöt. vi njöt i fulla drag av "sherlock holmes". det känns fånigt att säga att detta är årets bästa film hittills, men mesig som jag är vågar jag faktiskt inte säga att det är årets bästa film med tanke på att det är 364 dagar kvar av det. och speciellt inte med tanke på de trailers som visades. "where the wild things are" kommer antagligen att ta mig med storm, "snabba cash" måste jag se efter att ha läst boken, men "clash of the titans" fick mig på fall. iallafall trailern. jag fick seriöst gåshud och det pirrade i hela kroppen. jag är en sån sucker för sådana filmer.

hur som helst, åter till detektiven. han gjorde ett bra jobb. robert downey jr har uttalat sig om att de gör sherlock holmes på riktigt, då kritiker menat att det inte är så sherlock borde porträtteras. jag skiter i vilket. jag har inte läst böckerna, och tänker inte uttala mig om huruvida det är en korrekt beskrivning eller inte. istället tänker jag bara konstatera att guy richie är ett geni och att jag flera gånger fick hämta andan och viska till daniel: "jävlar vilket foto!". tjejen som spelade mary, fästmö till dr watson (jude law) såg lite konstig ut i ansiktet. men efter att jag vant sig vid det gick det upp för mig att hon spelade väldigt bra. hon heter kelly reilly, och det tar emot att säga att jag inte kan minnas att jag sett henne i någon film tidigare. men förhoppningsvis dyker hon upp snart igen. ni som inte tänkt se sherlock holmes borde tänka om, för guy ritchie levererar precis det vi vill ha. komik, spänning och knytnävar i solar plexus. jag vill inte ligga med guy ritchie, det är bara så man säger. men tacka honom för en skön kväll skulle jag gärna göra.


rachel mcadams, robert downey jr och kelly reilly. bilden är lånad från: justjared.buzznet.com

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0