manus schmanus.

det går faktiskt ganska bra. jag har skrivit ihop ett manus på fem sidor. eller ja, fyra och en halv. men det får minsann räcka. är ganska nöjd, och måste ju erkänna att jag är en sucker för snackig dialog. ett utdrag:

 

under tiden som jag försöker få ihop ett inspelningsschema och floor plans för alla scener lyssnar jag på soundtracket till 500 days of summer. mycket för att en oerhört bra låt är med. och för att det är ett fint soundtrack. kan vara värt att nämna att jag är en sucker för soundtracks. och för folk som kallar mig trouble.


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0