my work here is done.

fruktansvärd morgon. som sig bör rättar livet till balansen och ger mig en helvetesmorgon. jag har: vaknat på fel sida, försovit mig, inte sminkat mig och haft sönder ett glas. jag kom dock bara fem minuter försent, och som tur är bryr sig ingen mer än jag om att jag inte sminkat mig. glaset gick dock sönder när jag städade upp i köket i skolan, det såg ut som fan, och jag smällde i luckor och hade mig för att demonstrera hur irriterad jag var. men fint blev det, coh personen som inte satte in sin mugg i diskmaskinen fick sig en rejäl avhyvling. call me biatch.



dagens bästa felsägning
: "vad är det där? kyckling johannes?" - även om han säger helt fel, fattar både jag och de andra att john menar flygande jacob.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0