never satisfied.

jag pillar och pillar. pixlar hit och pixlar hit. nåja, nu får bloggen se ut såhär ett tag. säkert ingen annan som märker skillnad än jag, men det gör detsamma när jag äntligen fått bilderna som jag vill ha dem. pust och stön för det. kvällen spenderades iallafall med claudia, johan och therese. vi åt en fantastiskt god soppa, åt ruskigt gott bröd och pratade massor om stardoll, lapptäcken och varför man har dåligt samvete för att man inte hör av sig till vissa människor man kallar för vänner. nu skall det sovas gott, hela åtta timmar. imorgon blir det mera after effects, dokumentär snack och så lite träning på det.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0