oh no, don't worry, it's fine.

fick precis ett ganska väntat samtal. mitt sällskap är sent. av en helt okej anledning, men samtalet fortsatte iallafall såhär:

"sorry, jag skulle ha ringt!"
"mmm... det gör inget..."
"du hade inte planerat något va?"
"nädå... men alltså jag kunde ha gjort det, jag är sån..."
"jag vet, det var därför jag tänkte att..."

jag hade faktiskt inte planerat något. jag hade bara rakat benen, satt på mig fintrosor, smort in mig med bodylotion, kokat te och tänt ljus. men det uppskattas nog om en timme då också... teet uppskattas dock redan nu, men i sällskap av per. nästan lika mysigt.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0