out of reach.

vaken. med tre alarm på mobilen lyckades jag komma upp i tid. mycket tack vare pure shores. det är en bra låt att vakna till. efter en avocado, en macka och en hel del tårar till "animal precinct" på animal planet (jag är så sjukt blödig innan lunch) var jag good to go och väntar nu på att lillasyster ska bli klar någongång så att vi kan åka till offside så att jag kan prova jeans. ska man prova jeans bör man göra det innan man ska på kalas.

dagens klagomur: jag var tvungen att ganska temporärt upprätta en klagomur bredvid mig här i soffan. jag gillar mycket musik, och är något utav en typisk allätare. egentligen gillar jag inte ordet allätare, och skulle kanske hellre beskriva det som att jag tycker att det är fantastiskt att det finns så mycket musik och hur det kan förena människor på ett så fint sätt. jag brukar inte säga att jag tycker en viss typ av musik är dålig, på samma sätt som jag inte säger att jag tycker att viss mat är äcklig. men, igår kom på jag att det finns en låt, som jag hatar. jag hatar den så mycket att jag nästan kräktes lite i munnen igår när jag hörde den på radion. det är sandi thom med i wish i was a punkrocker (with flowers in my hair). usch.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0