pitch? maybe i'll pikachu!

almost famous är den bästa filmen. jag kan se den tusen gånger. problemet är bara att jag köpte den en gång, men har i nuläget bara fodralet kvar. suck. lovefilm.se fixar dock mitt beroende för denna gången. på tal om beroende är det dags för mitt kaffeberoende att visa vad det går för imorgon. jag skall nu gå i säng för att sova innan det är dags att stiga upp ruskigt tidigt imorgon. vi snackar pitch för tv4 imorgon förmiddag. galet. för att dra den korta versionen ligger landet såhär:

på medieinstitutets tv-produktionsutbildning har vi som går första året påbörjat dokumentärblocket lite smått. klassen är indelad i grupper, och varje grupp har i veckan chansen att pitcha, dvs. presentera, sin dokumentär idé för thomas willtorp och hans kollegor på tv4. gillar de idéen, kan det hända grejer. men vi hoppas inte på något.

därför tar jag imorgon, dagen till ära, på mig skjorta. och nya ringarna.


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0