run fatboy run.

såhär innan läggdags tar jag en titt på en utav mina nya favoritbloggar och hittar tack vare en enda låt det där soundtracket jag glömt att jag älskar. run fatboy run var kanske inte rulle jag skulle rekommendera. jag tror till och med att jag såg färdigt den med före detta sambon först efter att ha stängt av den två gånger. men soundrtacket är iallafall toppen. klicka som vanligt på bilden för att lyssna i spotify. nu ska jag ta mina stretchade lår, min stretchade rumpa och stretchade vader och streta i säng. det luktar gott i min säng.


bilden är lånad från www.entertainmentwallpaper.com

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0