slow sunday.

hemma igen. tack vare det faktum att övning ger färdighet, går rivningen numera som en dans och vi är ute ur pontus! lokaler snabbare än mario hinner säga "allt är mitt fel!". som vanligt var det en dag i takklättrandets tecken, godsakernas klor och citaten haglade. bland annat fick jag höra att "det finns ingen urinblåsa som är så pass ansträngd som den hos en kock" och flinade något. jag har även gjort fruktsallad (nästan) helt själv. calle tyckte tydligen att det låg på en nivå där jag kunde få fria händer. fria händer med fruktsallad, go creative! den blev faktiskt ganska fin, och smakade tydligen ganska gott. för gästerna åt upp. det vi slapp äta upp var dock den larv jag hittade i en paprika (inte från pontus! skafferi, utan lidl) och tur var väl det. nu äter jag kalla pommes och har beslutat att ikväll se almost famous. äntligen. jag älskar filmen, och jag älskar musiken.


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0