someone please slow me down.

innan filmen ens hann börja, stängde jag av. för jag kunde bara inte slappna av. tusen saker snurrar i huvudet, som måste göras. jag har för många måsten i mitt liv. tänker inte rada upp alla, för då skulle ni dö av att läsa detta inlägg. och egentligen vet jag inte vad jag vill få sagt. kanske bara att man borde slappna av mer. släppa och ta det lugnt. hinna njuta av det som händer...

njöt precis av en pratstund med emma, och skall nu njuta av lhasa de sela's nya skiva medans jag diskar. jag tyker faktiskt att det är rogivande att diska.


ett bad hade kanske inte suttit helt fel heller...

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0