sschh.

två öl blev det. vi lekte såklart jag har aldrig, fast bara i några minuter. sedan tröttnade vi. dessutom bor det en elak kvinna ovanför david som tyckte att vi fick dämpa oss för att det finns faktiskt de som jobbar! och det vet vi, och vi bad om ursäkt. att jag sedan sa k-ordet helt utan förvarning gjorde john helt upprörd. han trodde inte att det var ett ord jag brukade ta i min mun. det är mycket john inte vet om mig. dämpade av tillsägningen dämpade vi musiken, och jag bestämde mig för att åka hem. vilket jag gjorde. är därför hemma i tid för att komma i säng i tid. träna imorgon. och sköta sånt som måste skötas. ledig? pyttsan.

mina nya fina skor.
sschh. sovdags.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0