take a punch.

efter en sådan grym morgon vore det ju konstigt om dagen inte skulle fortsatt i samma tecken. och det gjorde den såklart. after effects är skithäftigt, och på eftermiddagen ploppade det upp en hel massa spännande saker som jag och dokumentärgruppen skall prata om imorgon. på tunnelbanan hem lyckades jag dock sätta hörlurarna i öronen lite för demonstrativt när en alkis visst ville köra sitt solo för mig och fick på så sätt nästan två tänder utslagna.

nu skall jag lugna ner mig något, laga lite mat och sedan fortsätta kolla på the notebook. kommer att bli en skön kväll.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0