to the gym and beyond.

jo men visst vet ni! jag har släpat mig upp och klätt mig lagom varmt för att bege mig till gymmet. måste ju undersöka om 5 kilometersprestationen bara var en engångsgrej, eller om den faktiskt kan upprepas. dessutom tänkte jag piska mitt ass och börja shape up inför beach 2010. who's with me? i vilket fall som helst skall jag även införskaffa en styck tantväska (aka. "dramaten") och handla allt till inspelningen av kattis&company imorgon. det betyder alltså att jag måste gå och lägga mig nio ikväll, och gå upp kvart i sex. det börjar redan lukta ångest. men först pepp, pepp, pepp!


bilden är gammal, men så är det också den enda bild på mig där jag unför någon form utav fysisk aktivitet.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0