very classy lady.

hoppar på tåget, oerhört i tid men utan min halsduk. inser dock till min glädje att jag ska åka första klass hela vägen. hade glömt bort det totalt, imed att jag bokade för så längesedan. jag stänger därför ner mitt mobila bredband, kopplar upp mig på sj's trådlösa, sparkar av mig stövlarna, kickar tillbaka, relaxar och njuter av kaffe och kardemummamuffin. ibland händer det saker som gör att livet helt enkelt känns lite lättare.


för er som inte lagt märke till det innan är jag ibland något pittögd. jag vet. men jag tycker att det är charmigt.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0