very. very. very sore legs.

"can my friends still come in, cuz they have no legs..." - varje gång jag skriver ordet legs tänker jag på när en god vän yttrade detta fantastiska citat. jag var inte där, då, men har fått det återberättat på fullgott vis. i vilket fall som helst gör mina ben ont. jätte ont. men jag sprang fem kilometer, och är nu klar med veckans träning. det får bli en lugn helg. kanske ett litet, litet pass styrka på söndag. kanske. efter skolan och efter träning besökte jag petsounds en snabbis och stannade tills de första frågorna i musik quizet var avslutade. kändes tungt att gå, men det kommer fler tillfällen.

ikväll blir det tidig sänggång. imorgon börjar jag med att vara fotograf när jim regiserar, och sedan skall jag minsann spela anne holt i en scen. beatrice tyckte att jag skulle ha jeans, skjorta och uppsatt hår. "glasögon?" frågade jag. "nej för tusan, du ska bara vara het!". annars har jag mest ångest över att åter igen ha ett fullbokat schema i veckor framöver. pepp, jag behöver pepp. jag behöver dans.


här satt visst jag under bordet och tog ljud...

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0