no need to starve.

jag skäms inte när jag fyller lunchlådan till max i svt's restaurang. fattig student, med öga för bra mat till bra pris. en lunch att ta med kostar 67 kronor. för mig räcker det till hela tre luncher. jojomen. i vilket fall som helst har linn och jag lagt upp alla klipp på webben nu, och jag skall strax skriva dagens andra blogginlägg. sköna onsdag!

såhär ser en taxi ut när jag och frida stuvat in all teknik. och två cyklar. och frida.


the storm from last night is over. all the clips from the show can now be seen on the website, since me and linn really have done our job properly.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0