tuesday lover.

jag önskar att det vore tisdag hela veckan. marie (p2) kom precis med en macka och kaffe till mig. och snart kommer movits! och jag har lyssnat massor på dem och är så härligt taggad inför ikväll att jag inte bryr mig det minsta om att jag visa trosorna för halva stockholm när jag cyklade med klänningen utanför sadeln imorse för att inte svetta ner den.



if only everyday could be tuesday. i looooove tuesdays. marie just brought me a sandwich and some coffe, and soon movits! will be arriving and i've been listening to them all morning. stay in school.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0